Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

"Βουλευτές μου έσφιξαν το χέρι για το χαστούκι στην Κανέλλη"

«Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες, αλλά σε διαδρόμους (σ.σ. της Βουλής), παρόλο που αποφεύγουμε τις κοινωνικές επαφές, μου έχουν σφίξει και το χέρι και μου έχουν πει:

“Καλά έκανες”. Και βουλευτές» εξομολογείται ο εκπρόσωπος Τύπου της Χρυσής Αυγής Ηλίας Κασιδιάρης για το περιστατικό με το χαστούκι στη βουλευτή του ΚΚΕ Λιάνα Κανέλλη στο «Πρωινό ΑΝΤ1».

Μάλιστα, ο κ. Κασιδιάρης επισημαίνει ότι την προηγούμενη ημέρα από την εκπομπή, ο γ.γ. της Χρυσής Αυγής Νίκος Μιχαλολιάκος τον προειδοποίησε ότι του την έχουν στήσει: «Ήταν στημένο. Εγώ είχα μιλήσει με τον αρχηγό το προηγούμενο βράδυ και μου είπε επί λέξει: “Σου την έχουν στημένη”. Του απάντησα ότι πρέπει να πάμε, γιατί είναι μια ζώνη υψηλής τηλεθέασης και πρέπει να ακουστεί η φωνή μας, πρέπει να μην αφήσουμε καμία ευκαιρία αναξιοποίητη. Αλλά ο αρχηγός μου είχε πει: “Σου την έχουν στημένη, πρόσεχε”. Και επαληθεύτηκε».

Ο Ηλίας Κασιδιάρης αναφέρθηκε και στην ψηφοφορία για τον 7ο αντιπρόεδρο της Βουλής, ο οποίος θα προερχόταν από το κόμμα του: «Τα βρήκαν Νέα Δημοκρατία με ΣΥΡΙΖΑ και έδωσαν κοινή γραμμή στους βουλευτές τους, όχι να μη μας ψηφίσουν, αλλά να ακυρώσουν το ψηφοδέλτιό μας-204 άκυρα σε ψηφοφορία για αντιπρόεδρο Βουλής δεν υπήρξαν ποτέ στην Ελλάδα» σημείωσε ενώ αποκάλυψε ότι τουλάχιστον 50 βουλευτές άλλων κομμάτων είχαν πει πως θα στηρίξουν την υποψηφιότητα της Χρυσής αλλά τελικά δεν το έκαναν.

Ο κ. Κασιδιάρης, αποκαλύπτει ότι οι γυναίκες τον προσεγγίζουν μέσω διαδικτύου, πολλές εκ των οποίων είναι αλλοδαπές, αλλά ο ίδιος… βράχος: «Στο Διαδίκτυο με προσεγγίζουν και γυναίκες που δεν είναι Ελληνίδες. Δεν απαντάω γενικά, όταν με προσεγγίζουν όχι ως εκπρόσωπο Τύπου του κόμματος αλλά ως άντρα. Είναι αρχή μου να μην απαντάω, να κρατάω χαμηλούς τόνους. Αλλά έχει συμβεί αρκετές φορές και αυτό».

Απορρίπτοντας τα περί «υπαρχηγού» της Χρυσής Αυγής, ο κ. Κασιδιάρης ξεκαθαρίζει ότι δεν έχει βλέψεις για την αρχηγία του κόμματος, ενώ αποκαλύπτει ότι με τη Χρυσή Αυγή είχε πολιτευτεί και ο πατέρας του, στη Β’ Πειραιώς. Μάλιστα, όπως αναφέρει ο ίδιος, οι γονείς του είναι συνεχώς στην πρώτη γραμμή στις πορείες της Χρυσής Αυγής: «Τους λέω: “Κάντε πιο πίσω, μην πέσει κανένα τσιμέντο τώρα και σας μαζεύουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.