Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

«Είμαι των σχέσεων»

Ικανοποιημένη δηλώνει για την προσωπική της ζωή η Στικούδη

Στην κάμερα πρωινής τηλεοπτικής εκπομπής μίλησε η Κατερίνα Στικούδη, κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας της για την αυριανή εμφάνισή της στο «MadWalk».


«Θα κάνουμε ένα πολύ ωραίο τραγούδι με τα Κόκκινα Χαλιά και με τους ΝΕΒΜΑ. Δεν μπορώ να σας αποκαλύψω ακριβώς τι είναι αλλά θα είναι πολύ χορευτικό. Γενικά δεν έχω ξανατραγουδήσει με μπάντα και μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον. Είναι κάτι που δεν το έχω ξανακάνει» αποκάλυψε για την εμφάνισή της επί σκηνής ενώ συνέχισε: «Μου αρέσουν οι αλλαγές! Δεν τρελαίνομαι αλλά αν προσπαθούν να με πείσουν τις κάνω».

Όταν η ρεπόρτερ έφτασε στο θέμα της προσωπικής της ζωής, η 26χρονη τραγουδίστρια τόνισε: «Είμαι πολύ σταθερός χαρακτήρας! Είμαι των σχέσεων» ενώ για τη συγκεκριμένη περίοδο της ζωής δήλωσε πως είναι «αρκετά καλά» χωρίς να επεκταθεί περισσότερο στο θέμα αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.