Τετάρτη 7 Μαρτίου 2018

Η Claire Holt κάνει φανερό τον αγώνα της

Η Αυστραλιανή σταρ του Vampire Diaries, γνωστοποιεί στο κοινό τον δύσκολο προσωπικό της αγώνα.

Η 29χρονη Αυστραλιανή τηλεοπτική αστέρας περίμενε ένα μωρό με τον αρραβωνιαστικό της, τον Andrew Joblon, αλλά δυστυχώς έχασε το παιδί της.

"Τράβηξα αυτή τη φωτογραφία πριν από 10 ημέρες, καθώς περιμέναμε τη χειρουργική επέμβαση αφού το γλυκό μου μικρό μωρό έχασε το χτύπο της καρδιάς του, το έστειλα στον αρραβωνιαστικό μου για να του δείξω ότι ήμουν εντάξει. Δεν ήμουν.

Δεν έχω αισθανθεί ποτέ περισσότερο πληγωμένη στη ζωή μου. Συζητήθηκε να το μοιραστώ αυτό το θέμα τόσο σύντομα και εξακολουθώ να φοβάμαι να κάνω έναν τέτοιο ιδιωτικό αγώνα δημόσιο στο κοινό, αλλά το κάνω ούτως ή άλλως γιατί είναι σημαντικό.

Πέρασα ώρες στο διαδίκτυο ψάχνοντας για γυναίκες που είχαν περάσει από αυτό. Ήμουν απεγνωσμένη να βρω κάποιον, οποιονδήποτε, που θα μπορούσε να σχετίζεται με αυτό που ένιωθα. Κάποιος να μου πει ότι η κατάθλιψη και η απελπισία ήταν φυσιολογικές, ότι δεν ήταν δικό μου λάθος.

Βρήκα μια κοινότητα γυναικών που μοιράστηκαν την ίδια εμπειρία. Που ήταν ανοιχτοί και ευάλωτοι σε αποβολή, για ένα θέμα που δεν συζητάτε συνήθως ανοιχτά. Μου ραγίζει την καρδιά το ότι να χάνεις ένα παιδί πρέπει να το κρατάς για τον εαυτό σου. Πως είναι διαφορετικό από τον θάνατο κάποιου αγαπημένου;

Αυτό είναι που έμαθα καθώς πάλευα: ότι η υποστήριξη είναι τα πάντα. Δεν θα μπορούσα να επιβιώσω χωρίς την άνευ όρου αγάπη του συντρόφου μου. Παρά τον πόνο του, ήταν ο βράχος και το δίχτυ ασφαλείας μου. Ποτέ δεν θα μάθω πως να τον ευχαριστήσω για αυτό.

Επίσης διαπίστωσα ότι το άνοιγμα στους ανθρώπους είναι ζωτικής σημασίας. Μόλις είπα την ιστορία μου, σχεδόν όλοι μίλησαν για τις δικές του ιστορίες, των συζύγων τους, της αδελφή τους ... Τόσοι πολλοί άνθρωποι περνούν από αυτό και καταλαβαίνουν το εύρος του πόνου, όμως τόσο λίγοι άνθρωποι μιλούν γι 'αυτό. Στον οποιονδήποτε εκεί έξω που πέρασε από αποβολή, σε καταλαβαίνω. Καταλαβαίνω κάθε κομμάτι του πόνου σου και δεν είσαι μόνη. Ελπίζω να νιώσετε άνετα και να μοιραστείτε την ιστορία σας.".

Για υποστήριξη για αποβολές στο Ηνωμένο Βασίλειο, επικοινωνήστε με το miscarriageassociation.org.uk.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.