Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

«Δεν έχω σκεφτεί να κάνω γυμνή φωτογράφιση»

Η Έλενα Παπαβασιλείου μίλησε γι αυτό που πολλοί άντρες περιμένουν εδώ και καιρό… δηλαδή για το ενδεχόμενο γυμνής φωτογράφισης.

Η 32χρονη παρουσιάστρια στεναχωρεί τον ανδρικό πληθυσμό δηλώνοντας στην κάμερα του Star: «Δεν έχω σκεφτεί κάτι τέτοιο και ούτε θέλω να μπω στη διαδικασία» και πρόσθεσε, αναφερόμενη στον πρόσφατο χωρισμό της με τον Αλιόσα Γκρίσιν: «Η διάθεση καμιά φορά είναι και λίγο ασανσέρ. Αλλά τις περισσότερες φορές τα βλέπω θετικά τα πράγματα...».

Ακόμη, η Έλενα Παπαβασιλείου, όταν ρωτήθηκε αν κάποιος από τους πρώην συντρόφους της, της έχει κάνει σύσταση για τα ρούχα, είπε: «Συνήθως οι σύντροφοί μου δεν θέλουν να με "δείχνουν", αλλά μου έχει τύχει και το αντίθετο, μου έχουν πάρει δώρο ένα πολύ θηλυκό φόρεμα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.