Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

«Just» χωρίς τη Λυδία

Χωρίς την Λυδία Παπαϊωάννου θα είναι η κριτική επιτροπή του νέου «Just The Two Of Us». Η Λυδία δέχθηκε και αποδέχθηκε πρόταση από το μουσικό κανάλι MTV και από τον Οκτώβριο θα παρουσιάζει μια μουσική εκπομπή. Αντίστοιχο ρόλο είχε και στο άλλο μουσικό κανάλι, το Mad.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.