Χωρίς την Λυδία Παπαϊωάννου θα είναι η κριτική επιτροπή του νέου «Just The Two Of Us». Η Λυδία δέχθηκε και αποδέχθηκε πρόταση από το μουσικό κανάλι MTV και από τον Οκτώβριο θα παρουσιάζει μια μουσική εκπομπή. Αντίστοιχο ρόλο είχε και στο άλλο μουσικό κανάλι, το Mad.
Τρίτη 19 Ιουλίου 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Από το Blogger.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου