Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Καμαριέρα: «Ο Στρος Καν μου άρπαξε το στήθος και δεν το άφηνε»

Μετά από σχεδόν δυο μήνες ανωνυμίας, η περιβόητη καμαριέρα Nafissatou Dialo, αποφάσισε να σπάσει τη σιωπή της και να αποκαλύψει κι άλλες «πικάντικες» λεπτομέρειες από την νύχτα της 14ης Μαΐου, στο ξενοδοχείο «Sofitel». Χαρακτηρίζοντας τον Στρος Καν «τρελό», η 32χρονη καμαριέρα περιγράφει στο τηλεοπτικό δίκτυο ABC, τη στιγμή της επίθεσης:
«Με το που τον είδα να βγαίνει γυμνός από το μπάνιο, αμέσως γύρισα αλλού το κεφάλι μου. «Συγγνώμη κύριε» είπα και τότε εκείνος ήρθε προς το μέρος μου και μου άρπαξε το στήθος», διηγείται σοκαρισμένη η καμαριέρα.
«Δεν χρειάζεται να λυπάσαι», της απάντησε ο πρώην επικεφαλής του Δ.Ν.Τ. Και λίγο μετά, άρχισε τα κομπλιμέντα: «είσαι όμορφη» της είπε, σύμφωνα με τα όσα η ίδια ισχυρίζεται.
«Του είπα: «Κύριε. Σταματήστε το αυτό. Δεν θέλω να χάσω τη δουλειά μου»», με τον Στρος Καν να της απαντά: «Δεν θα χάσεις τη δουλειά σου».
Στη συνέχεια, περιγράφει πως τον έσπρωξε και για να τον φοβίσει του είπε πως «Είναι εδώ ο προϊστάμενος μου».
Ωστόσο ο Στρος Καν απτόητος συνέχισε να της επιτίθεται σεξουαλικά: «Του φώναζα «σταμάτα, σταμάτα, σταμάτα το αυτό». Αλλά συνέχιζε να με σπρώχνει. Ήμουν τόσο φοβισμένη, τόσο τρομαγμένη». Πηγή: star

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.