Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Επιστρέφει στη γη το διαστημικό λεωφορείο Ατλαντίς

Αποσυνδέθηκε σήμερα το πρωί από τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό το διαστημικό λεωφορείο Aτλαντίς, το οποίο ολοκλήρωσε το 12ετές πρόγραμμα για την κατασκευή και επισκευή του διαστημικού εργαστηρίου.

Σύμφωνα με την Εθνική Υπηρεσία Αεροναυτικής και Διαστήματος NASA η διαδικασία πραγματοποιήθηκε στις 0628 GMT.

Το Aτλαντίς πραγματοποίησε πτήση γύρω από τον Διαστημικό Σταθμό για να τραβήξει φωτογραφίες τις οποίες θα μελετήσουν στη συνέχεια οι μηχανικοί στο έδαφος και στη συνέχεια αποσυνδέθηκε από το εργαστήριο.

Το Aτλαντίς εφοδίασε με περισσότερους από τέσσερις τόνους ανταλλακτικών τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό για έναν χρόνο.

Το διαστημικό λεωφορείο θα προσγειωθεί την Πέμπτη στο Διαστημικό Κέντρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.