Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

Modern Warfare 2 PREVIEW


Ακολουθει το τελικο Preview του "παιχνδιου της Χρονιας" απο το gamespot!!
ετσι λιγο να πορωθειτε και να ετοιμαστειτε γιατι σε ενα μηνα ερχεται να τα διαλυσει ολα..




Μετάφραση με Google translator



Ένα από τα μεγαλύτερα παιχνίδια του έτους ξεκινά τον επόμενο μήνα, και στην προετοιμασία, συναντηθήκαμε με τον Robert Infinity Ward για Μπόουλινγκ για μια τελική hands-on.

Ενώ Modern Warfare 2 Μαΐου απεικονίζουν τη σκληρή πραγματικότητα της αστικής σύγκρουσης, Activision επέλεξε την σουίτα ρετιρέ ενός από swankiest ξενοδοχεία στο Λονδίνο για να μας δώσει μια τελική hands-on με το παιχνίδι. Αν και η ειρωνεία μπορεί να έχει χαθεί για τον εκδότη, το demo τουλάχιστον μας έδωσε την ευκαιρία να δούμε ένα εντελώς νέο επίπεδο από το παιχνίδι για έναν παίκτη, καθώς επίσης και παίζουν μια αντικειμενική βάση το co-op επίπεδο από το Ειδικό λειτουργία Ops . Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο Robert developer Infinity Ward για Μπόουλινγκ απάντησε στις ερωτήσεις μας σχετικά με την εξέλιξη πολλών παικτών, κινηματογραφικές επιρροές, και χρησιμοποιώντας τη νύχτα Ειδική έκδοση του παιχνιδιού-γυαλιά όρασης για φαύλους μέσα.

Το single-player demo έλαβε χώρα στο τέλος της πρώτης πράξης του παιχνιδιού. Είστε στο κυνήγι για έναν έμπορο όπλων, και αφού διαπίστωσε κάποια ένδειξη έντερα κέλυφος, είστε υπό την ηγεσία του δικαιώματος του αντιπροσώπου-χέρι στο Ρίο ντε Τζανέιρο. Το επίπεδο ανοίγει όπως είστε ουράς ένα βαν. Οι στάσεις van, και όλοι έμπιστος του αντιπροσώπου δολοφονίες σε αυτό. Ανοίγει τότε πυρ van σας - δολοφονία του οδηγού καθώς και σαπούνι MacTavish πηδούν έξω και να αρχίσει ένα κυνήγι. Εμείς είδαν ως Μπόουλινγκ έτρεξε μετά τον ύποπτο και στη συνέχεια τον πήρε κάτω από τον πυροβολισμό στο πόδι, επιτρέποντάς σας και MacTavish να τον πάει για ανάκριση.

Μετά από ένα σύντομο διάλειμμα, μπορείτε να το θύμα σε μια ήσυχη τοποθεσία, όπου MacTavish και ένα μέλος της μοίρα του αρχίσει ανακρίσεις - χρήση ηλεκτρικής ενέργειας "πείσει" τον να μιλήσει. Ενώ MacTavish αποσπάσματα τις πληροφορίες που χρειάζονται, που σας δίνει οδηγίες για το πού να το κεφάλι να βρει τον άνδρα που είναι επιφορτισμένες με τη λειτουργία. Μπαίνετε παραγκούπολη του Ρίο με το άγαλμα του Χριστού Λυτρωτή που βλέπει, και θα προσκρούσει σε αντίσταση από την πολιτοφυλακή του έμπορος όπλων του. Το πρόβλημα είναι ότι η παραγκούπολη είναι πυκνοκατοικημένη και με πολίτες, και θα Μπόουλινγκ περιοδικά φωτιά στον αέρα για να τους διαλύσει.

Το τμήμα παραγκούπολη ήταν ένα κλασικό Call of Duty κομμάτι που, με μια φαινομενικά ατελείωτη προσφορά των κακοποιών από την αποστολή, όπως σας πρόοδο. Η διαφορά ήταν σε μικρές λεπτομέρειες - ο χαρακτήρας σας θα χτυπήσει από ένα παλιό κλιπ με το νέο καθεστώς όταν χρησιμοποιούν ορισμένα όπλα, και όταν είστε τραυματίες, αίμα γεμίζει την οθόνη περισσότερο από ό, τι πριν. Αυτή ήταν μια άγρια τμήμα γεμάτη με πύραυλο εκτόξευσης του πυρός και επιθέσεις σκύλων, και ήρθε σε ένα κεφάλι όταν MacTavish καταδυθεί έξω από ένα παράθυρο για να πιάσει το θέμα.

Παράλληλα με το single-player ιστορία και ανταγωνιστικό multiplayer, θα υπάρξει μια τρίτη επιλογή στο κεντρικό μενού MW2: η ειδική λειτουργία Ops. Αυτό το τμήμα προσφέρει περίπου 25 co-op σενάρια, τα οποία μπορούν να αναπαραχθούν από ένα ή δύο άτομα είτε τοπικά είτε σε απευθείας σύνδεση. Bowling μας έδωσε μια εισαγωγή για την κατάσταση, που παίζει ένα επίπεδο που έλαβε χώρα σε ένα σπίτι σε μια απομακρυσμένη τοποθεσία. Η αποστολή ήταν να πάρει από 40 ως εχθρούς σε σύντομο χρονικό διάστημα γίνεται. Ξεκίνησε με το τουφέκι σκοπευτής - πιέζοντας το αριστερό μοχλό για να κρατήσει την αναπνοή του και στη συνέχεια, ψήσιμο στη κρανία των μακρινό δράστες. Στη συνέχεια μετακόμισε στο σπίτι, φύτευση Claymore παγίδες για τους εχθρούς που τον κυνηγούσε, και αυτός στη συνέχεια έβγαλε μερικά πιο εχθρούς που καταφεύγουν εκεί. Στη συνέχεια knifed έξω από τα παράθυρα και ανέλαβε μια νέα θέση ελεύθερο σκοπευτή, και ήταν σε θέση να εντοπίζουν τους εχθρούς από το να ψάχνετε για αντανακλάσεις του φωτός στον ελεύθερο σκοπευτή τουφέκι πεδία. Μέχρι τη στιγμή που τέλειωσε - περίπου πέντε λεπτά αργότερα - he'd λαμβάνονται όλα 40 άνθρωποι δεν πεθαίνουν, συμπεριλαμβανομένων των βαριά οπλισμένοι Juggernauts, που εμφανίζονται μόνο στην Ειδική λειτουργία Ops και να λάβει τρεις σκοπευτής τουφέκι πυροβολισμούς ή περισσότερο για να σκοτώσει .

Με αυτή την εντυπωσιακή επίδειξη από το δρόμο, ήμασταν πρότειναν τελικά μια ευκαιρία να παίξουν για τους εαυτούς μας σε ένα άλλο επίπεδο που ορίζεται στην παραγκούπολη της Βραζιλίας. Ο χάρτης που θέτει σχεδόν τον ίδιο τρόπο που είχαμε δει στο παιχνίδι για έναν παίκτη, αλλά αυτό δεν διευκολύνει καθόλου για μας και τα βίντεο των παραγωγών μας να νικήσει. Η προσθήκη των αθώων αμάχων καθιστά πιο δύσκολη, επειδή μπορείτε να σκοτώνουν μόνο έξι από αυτές παραλείποντας πριν από την αποστολή. Υπήρξε πολύ να αρέσει στην co-op mode: κάθε παίκτης μπορεί να επιλέξει έναν ανεξάρτητο επίπεδο δυσκολίας, και μπορείτε να αναζωογονήσει τον άλλο παίκτη αν αυτός είναι σκοτώθηκαν από εκμετάλλευση Χ για λίγα δευτερόλεπτα (για την έκδοση Xbox 360 παίξαμε). Αυτό είπε, ήμασταν λύπη για να μάθουν ότι δεν υπάρχουν leaderboards, οπότε δεν μπορείτε να προσπαθήσετε να κτυπήσει φορές τους φίλους σας »- αν και παραδέχθηκε Μπόουλινγκ αυτό θα μπορούσε να προστεθεί σε μια ενημερωμένη έκδοση.

Μοιάζει θα υπάρχει άφθονο ποικιλίας στο Co-op Spec Ops λειτουργία, συμπεριλαμβανομένων των αγωνιστικών κινητά χιόνι και διάχυσης των βομβών. Όλο και περισσότεροι από κοινού οι αποστολές op άνοιξε με το παιχνίδι με τη λειτουργία ιστορία, έτσι θα υπάρχει ένα κίνητρο για να τελειώσει το ήδη φανταστικό μέλλον παιχνίδι για έναν παίκτη. Είναι ένα κλισέ, αλλά αν σας αγαπούσε Modern Warfare, είστε βέβαιοι να απολαύσετε Modern Warfare 2. Θα σας δούμε όλους για την απευθείας σύνδεση διακομιστές έρθει 10 Νοεμβρίου.


Αρχικό κείμενο

One of the biggest games of the year launches next month, and in preparation, we met up with Infinity Ward's Robert Bowling for a final hands-on.

While Modern Warfare 2 may depict the harsh reality of urban conflict, Activision chose the penthouse suite of one of London's swankiest hotels to give us a final hands-on with the game. While the irony may have been lost on the publisher, the demo at least gave us the chance to see a brand-new level from the single-player game, as well as play an objective-based co-op level from the Special Ops mode. During this time, developer Infinity Ward's Robert Bowling answered our questions about multiplayer progression, cinematic influences, and using the game's Special Edition night-vision goggles for nefarious means.

The single-player demo took place at the end of the game's first act. You're on the hunt for an arms dealer, and after finding some marked shell casings, you're led to the dealer's right-hand man in Rio de Janeiro. The level opens as you're tailing a van. The van stops, and the dealer's confidant murders everyone in it. He then opens fire on your van--killing the driver as you and Soap MacTavish jump out and start a chase. We watched as Bowling ran after the suspect and then took him down by shooting him in the leg, allowing you and MacTavish to take him in for questioning.

After a short break, you take the victim to a quiet location, where MacTavish and a member of his squadron start interrogating him--using electricity "convince" him to talk. While MacTavish extracts the information he requires, he gives you instructions on where to head to find the man in charge of the operation. You enter Rio's slum with the Christ the Redeemer statue overlooking it, and you encounter resistance from the arms dealer's militia. The problem is that the slum is also populated with civilians, and Bowling would periodically fire into the air to make them disperse.

The slum section was a classic Call of Duty set piece, with a seemingly endless supply of thugs to dispatch as you progress. The difference was in small details--your character will knock out an old clip using the new one when using certain weapons, and when you're injured, blood fills the screen more than it did before. This was a ferocious section filled with rocket-launcher fire and dog attacks, and it came to a head when MacTavish dived out of a window to catch the subject.

Alongside the single-player story and competitive multiplayer, there will be a third option in MW2's main menu: the Special Ops mode. This section offers around 25 co-op scenarios, which can be played by one or two people either locally or online. Bowling gave us an introduction to the mode, playing a level that took place at a house in a remote location. The mission was to pick off 40 enemies in as short a time as possible. He started off with the sniper rifle--pushing the left stick in to hold his breath and then firing into the skulls of far-away assailants. He then moved into the house, planting claymore traps for enemies who chased him, and he then took out a few more enemies that were taking refuge there. He then knifed out the windows and took up a new sniper position, and he was able to spot enemies by looking out for reflections of light in sniper rifle scopes. By the time he'd finished--about five minutes later--he'd taken out all 40 people without dying, including the heavily armed Juggernauts, which appear only in the Special Ops mode and take three sniper rifle shots or more to kill.

With that impressive demo out of the way, we were finally offered a chance to play for ourselves in another level set in the Brazilian slum. The map was laid out in nearly the same way as we'd seen in the single-player game, but that didn't make it any easier for us and our video producer to beat. The addition of innocent civilians makes it more difficult, because you can kill only six of them before failing the mission. There was a lot to like about the co-op mode: each player can select an independent difficulty level, and you can revive the other player if he's killed by holding X for a few seconds (on the Xbox 360 version we played). That said, we were saddened to learn that there are no leaderboards, so you can't try to beat your friends' times--although Bowling admitted this could be added in an update.

It looks like there will be plenty of variety in the co-op Spec Ops mode, including racing snow mobiles and diffusing bombs. More and more co-op missions are opened up by playing through the story mode, so there will be an incentive to finish the already fantastic-looking single-player game. It's a cliche, but if you loved Modern Warfare, you're sure to enjoy Modern Warfare 2. We'll see you all on the online servers come November 10.





SCREENSHOTS






TRAILERS & GAMEPLAY VIDEOS







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.